Možná to sami znáte, chcete na e-shopu koupit dárek pro svou drahou polovičku, při placení ale zadáte kartu, na které nemáte povolené online platby, a celý nákup můžete dělat znovu. Přesně pro takovéto případy je pro e-shop důležité mít platební bránu s možností opakování platby.
Pokud dojde k situaci, že z jakéhokoliv důvodu svou platbu nedokončíte, můžete se k ní díky naší platební bráně ComGate znovu vrátit. „Platební brána vybízí uživatele k dalším pokusům o zaplacení. Můžete si znovu vybrat platební metodu, kterou chcete využít, a také zadat jinou platební kartu,” uvádí ředitel společnosti ComGate Payments Jakub Ouhrabka.
Při zahájení platební transakce také přijde zákazníkovi e-mail s odkazem “Zjistit stav platby”. Po kliknutí se dozví, jestli byla platba dokončena a může rovnou i svou platbu zopakovat. Pokud ještě neopustil platební bránu, může pokus o zaplacení zopakovat rovnou.
A funguje to! Možnost opakování platby na platební bráně ComGate se využívá v průměru u 5 % transakcí. „Podle našich dat se ukazuje, že větší část zákazníků se vrátí k nezaplacené platbě během pár minut. Nejspíše se tedy jedná o překročení denního limitu pro placení na internetu, placení kartou se zablokovanými online transakcemi, kupující nemá po ruce mobil nebo podobné zádrhele, které může zákazník opravit během chvilky,“.
Ne vždy se vše povede na první pokus, dopřejte svým zákazníkům možnost chybovat. Nejpozději napotřetí to přeci vyjde vždycky.